Thursday, 24 October 2013

I'm officially graduated!!!!









ALLHAMUDULILLAH..thank you Allah!!! I 'm officially graduated..weee..i've juz completed my studies in  Bachelor of Management Marketing..pheeww..
mmg penat sesangat sepanjang berada di Terengganu..mcm2 hal yang berlaku b4 convocation day..
haha..da macam xplorace pulak rasenye okay..kne turun naik tangga juz bcoz of nk cetak sekeping slip je pon (bukti bayaran jubah)..\but Alhamdulillah..hasilnya, syasya dapat bawak pulang segulung ijazah buat mak ayah tercinta.. ^_^ v

entry kali ni mmg entri yang paling bermakna buat syasya dalam idop ni..bkn senang nk ke menara gading..buat adik2, puan2, tuan2 di luar sane yang masih menuntut ilmu, haaa truskan perjuangan ..semoga korang berjaya kelak..jgn mudah putus asa..even korg rse mcm nk jtuh sekali pn, korg kne kuat..yg penting, jgn lupa Allah..mcm kisah syasya, xla semanis impian pada mulanya...agak goyah jugak la syasya sampai tahap nk berhenti belajar..urmm.. :( tp syasya kuatkan semangat bile terkenangkan mak n ayah..n now, rezeki syasya kini berjaya menamatkan pengajian di Universiti Malaysia Terengganu..alhamdulillah, syukur..

"jutaan terima kasih buat kedua orang bondaku Laila n Sharifah,kedua orang ayahandaku Mokhtar n Abas, adik beradikku, saudara maraku, sahabat2ku, rakan2 seperjaungan dan semua yang mengenali, mendoakan kejayaanku..kini aku sudah pun berjaya menamatkan pengajianku di Universiti Malaysia Terengganu, membawa pulang segulung ijazah seperti yang kalian idamkan...sayang mak n ayah, mak n abah.."


BERSAMA KELUARGA












BERSAMA RAKAN-RAKAN







Tuesday, 15 October 2013

SALAM AIDILADHA 1434H


haiiii...entry kli ni syasya juz nak ucapkan salam aidiladha 10 zulhijjah 1434h,buat seluruh umat islam...
maafla, lambat skit hapdate...
korang camner plak??
mesti seronokkn beraya kat kampung..cuti lame ni..

syasya plak, baru jew balik dr kg.semenyih..ziarah wan syasya d rumah mak sdara..
huhu..seronok berbual-bual ngn wan...kisah kanak2 la..sejarah dengkil la..
tambah2 pulak syasya ni suka mnyakat jd org indon..mmg kena la wan tu..heheh...

wan & mak
juadah hari ni...rendang and lemang..
bkn makan sgt pun..da jemu..sebab hari bese pon syasya merendang..


ohya, lusa syasya da nak berangkat ke Terengganu!!!
trip yg sgt jauh..n memenatkan..huhhh..

okla..tu je utk hari ini..
jom kemas beg

-xoxo-