Thursday, 24 October 2013

I'm officially graduated!!!!









ALLHAMUDULILLAH..thank you Allah!!! I 'm officially graduated..weee..i've juz completed my studies in  Bachelor of Management Marketing..pheeww..
mmg penat sesangat sepanjang berada di Terengganu..mcm2 hal yang berlaku b4 convocation day..
haha..da macam xplorace pulak rasenye okay..kne turun naik tangga juz bcoz of nk cetak sekeping slip je pon (bukti bayaran jubah)..\but Alhamdulillah..hasilnya, syasya dapat bawak pulang segulung ijazah buat mak ayah tercinta.. ^_^ v

entry kali ni mmg entri yang paling bermakna buat syasya dalam idop ni..bkn senang nk ke menara gading..buat adik2, puan2, tuan2 di luar sane yang masih menuntut ilmu, haaa truskan perjuangan ..semoga korang berjaya kelak..jgn mudah putus asa..even korg rse mcm nk jtuh sekali pn, korg kne kuat..yg penting, jgn lupa Allah..mcm kisah syasya, xla semanis impian pada mulanya...agak goyah jugak la syasya sampai tahap nk berhenti belajar..urmm.. :( tp syasya kuatkan semangat bile terkenangkan mak n ayah..n now, rezeki syasya kini berjaya menamatkan pengajian di Universiti Malaysia Terengganu..alhamdulillah, syukur..

"jutaan terima kasih buat kedua orang bondaku Laila n Sharifah,kedua orang ayahandaku Mokhtar n Abas, adik beradikku, saudara maraku, sahabat2ku, rakan2 seperjaungan dan semua yang mengenali, mendoakan kejayaanku..kini aku sudah pun berjaya menamatkan pengajianku di Universiti Malaysia Terengganu, membawa pulang segulung ijazah seperti yang kalian idamkan...sayang mak n ayah, mak n abah.."


BERSAMA KELUARGA












BERSAMA RAKAN-RAKAN







❀ 4 comments ❀

Lieya Von Jay said...

congrats yer syasya ^_^

nanakimie said...

alhamdulillah..tahniah:)

chicken_floss said...

waaa... mesti best perasaan ini..especially bila parents dtg..n that smile shows how relief u are after ur UG studies.:) all the best n congrats!

Hafiza AizZawa said...

tahniah.. bkn sng nk dpt segulung ijazah.. >_<